Turun Perussuomalaisten hallitus vuodelle 2022 on järjestäytynyt

Turun Perussuomalaiset ry:n hallitus vuodelle 2022 piti järjestäytymiskokouksensa sunnuntaina 9. tammikuuta Turun Messukeskuksessa.

Yhdistyksen tuore puheenjohtaja Sami Kesäläinen aloitti työrupeamansa nuorekkaan rennolla, mutta silti määrätietoisella ja menestyshakuisella otteella saavuttaen oitis hallituksensa suosion.Turun Perussuomalaisten hallitus valitsi yhdistyksen pitkäaikaisen sihteerin, Kasper Holtarin, jatkamaan tehtävässään, mutta samalla myös yhdistyksen ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi. Uudeksi toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin lehtori Sari Anttila. Nina Tiitta valittiin tuomaan talousvastuullista näkemystä yhdistyksen uutena rahastonhoitajana. Muina hallituksen jäseninä toimivat vuonna 2022 Jyrki Åland, Laura Kaarniharju, Alice Girs, Mikael Miikkola, Hannele al-Hamzawi, Vesa Suvanto sekä Jouni Kaunisto.

“Järjestäytymiskokous meni hyvässä hengessä ja henkilövalinnoissa päästiin keskustelun kautta yksimielisiin päätöksiin. Järjestäytymiskokouksen tavoitteissa oli lanseerata yhdistyksen toiminnalle vuosikello ja luoda hallituksen työskentelylle aiempaa osallistavampi ja ennakoivampi työtapa, jolla välttää asioiden reaktiivista hoitamista. Kaikenkaikkiaan olen erittäin tyytyväinen”, puheenjohtaja Kesäläinen iloitsee.

Turun Perussuomalaisten hallitus keskittyy nyt seuraavat pari viikkoa tukemaan omien, paikallisten ehdokkaidensa aluevaalikampanjoita. Yhdistyksen hallitus haluaakin kannustaa niin turkulaisia, kuin kaikkia varsinaissuomalaisia etsimään oman ehdokkaansa ja hakeutumaan vaaliuurnille sunnuntaina 23. tammikuuta, jotta demokratia toimisi ja maakuntamme sote-palveluiden laatu ja kustannustehokkuus voitaisiin turvata myös tulevaisuudessa.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Sami Kesäläinen, puh. 040 674 6915
Kirjoitettu 9.1.2022