Haluatko liittyä Turun Perussuomalaisiin?

Tulosta ja täytä Turun Perussuomalaiset ry:n jäsenhakemus ja lue yhdistyksen säännöt. Täytetyn hakemuksen voi antaa yhdistyksen hallituksen jäsenelle tai postittaa kirjekuoressa osoitteeseen Turun Perussuomalaiset ry, Käsityöläiskatu 7A, 20100 TURKU. Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä auttaa puheenjohtaja Sami Kesäläinen (sami.kesalainen@nullturku.fi).

Jäsenmaksu

Saat viestin, kun jäsenhakemuksesi on käsitelty. Jäsenyys alkaa, kun jäsenhakemus hyväksytään. Älä maksa yhdistyksen jäsenmaksua ennen kuin jäsenhakemuksesi hyväksytään. Jäsenmaksu suoritetaan joko Turun Perussuomalaiset ry:n päätilille tai käteisenä yhdistyksen puheenjohtajalle. Jäsenmaksu kalenterivuodelle 2023 on 20 euroa.

Tilisiirto-ohjeet:

Saaja: Turun Perussuomalaiset ry

Pankki: Liedon Säästöpankki

Tilinumero: FI90 4309 0010 0339 42

Summa: 20 euroa

Viestikenttä: Jäsenmaksu 2023 (Etunimi Sukunimi)

Jäsenyys yhdistyksessä ja puolueessa

Jäseniksi haluavia kehotamme hakemaan sekä Turun Perussuomalaiset ry:n että Perussuomalaiset rp:n jäsenyyttä. Kyseessä ovat kaksi eri jäsenhakemusta. Täytä puolueen jäsenhakemus. Turun Perussuomalaiset ry:n kannatusjäseneksi hyväksyminen ei edellytä puolueen jäsenyyttä, mutta äänioikeus yhdistyksessä edellyttää myös Perussuomalaiset rp:n jäsenyyttä.

Yhdistys pyytää jäseniä ilmoittamaan postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen muutoksista viipymättä.

Jäsentietojen käsittelyssä sovelletaan henkilötietolakia. Lain edellyttämä rekisteriseloste on kirjoitettu 18.12.2015 ja hyväksytty Turun Perussuomalaiset ry:n hallituksen kokouksessa 17.1.2016.