Haluatko liittyä Turun Perussuomalaisiin?

Tulosta ja täytä Turun Perussuomalaiset ry:n jäsenhakemus ja lue yhdistyksen säännöt. Täytetyn hakemuksen voi antaa yhdistyksen hallituksen jäsenelle tai postittaa kirjekuoressa osoitteeseen Turun Perussuomalaiset ry, Kaskenkatu 16, 20700 TURKU. Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä auttavat puheenjohtaja Jyrki Åland (044 286 4782 tai jyrki.ooland@nullhotmail.fi) ja jäsenasiavastaava Kimmo Terho.

Jäsenmaksu

Saat viestin, kun jäsenhakemuksesi on käsitelty. Jäsenyys alkaa, kun jäsenhakemus hyväksytään. Älä maksa yhdistyksen jäsenmaksua ennen kuin jäsenhakemuksesi hyväksytään. Jäsenmaksu suoritetaan joko Turun Perussuomalaiset ry:n päätilille tai käteisenä rahastonhoitajalle. Jäsenmaksun suuruus vuonna 2021 on 15 euroa ja se on voimassa kalenterivuoden loppuun asti.

Tilisiirto-ohjeet:

Saaja: Turun Perussuomalaiset ry

Pankki: Liedon Säästöpankki

Tilinumero: FI90 4309 0010 0339 42

Summa: 15 euroa

Viestikenttä: JÄSENYYS 2021 JA JÄSENEN NIMI

Jäsenyys yhdistyksessä ja puolueessa

Jäseniksi haluavia kehotamme hakemaan sekä Turun Perussuomalaiset ry:n että Perussuomalaiset rp:n jäsenyyttä. Kyseessä ovat kaksi eri jäsenhakemusta. Täytä puolueen jäsenhakemus. Turun Perussuomalaiset ry:n kannatusjäseneksi hyväksyminen ei edellytä puolueen jäsenyyttä, mutta äänioikeus yhdistyksessä edellyttää myös Perussuomalaiset rp:n jäsenyyttä.

Yhteystietojen muutoksista ilmoittaminen

Yhdistys pyytää jäseniä ilmoittamaan postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen muutoksista viipymättä.

Jäsenrekisteriseloste

Jäsentietojen käsittelyssä sovelletaan henkilötietolakia. Lain edellyttämä rekisteriseloste on kirjoitettu 18.12.2015 ja hyväksytty Turun Perussuomalaiset ry:n hallituksen kokouksessa 17.1.2016.