Haluatko liittyä Turun Perussuomalaisiin?

Tulosta ja täytä Turun Perussuomalaiset ry:n jäsenhakemus. Täytetyn hakemuksen voi antaa yhdistyksen hallituksen jäsenelle tai postittaa kirjekuoressa osoitteeseen Turun Perussuomalaiset ry, Kärsämäentie 31, 20360 TURKU. Yhdistyksen hallituksen jäsenten yhteystiedot löytyvät tältä verkkosivustolta. Kärsämäentien toimistolla ei ole säännöllistä päivystystä. Tapaamiset voi olla järkevää sopia muualle.

Linkki yhdistyksen sääntöihin

Jäsenmaksu

Saat viestin, kun jäsenhakemuksesi on käsitelty. Jäsenyys alkaa, kun jäsenhakemus hyväksytään. Älä maksa yhdistyksen jäsenmaksua ennen kuin jäsenhakemuksesi hyväksytään.

Jäsenmaksu tulee toimittaa joko Turun Perussuomalaiset ry:n päätilille tai käteisenä rahastonhoitajalle. Jäsenmaksun suuruus on nykyään 10 euroa ja maksu on voimassa kalenterivuoden loppuun asti.

Jäsenmaksun tilisiirto-ohjeet:

saaja: Turun Perussuomalaiset ry

pankki: Liedon Säästöpankki

tilinumero: FI90 4309 0010 0339 42

summa: 10 euroa

viestikenttään: JÄSENYYS 2017 JA JÄSENEN NIMI

jätä viitenumero tyhjäksi

Jäsenyys yhdistyksessä ja puolueessa

Jäseniksi haluavia kehotamme hakemaan sekä Turun Perussuomalaiset ry:n että Perussuomalaiset rp:n jäsenyyttä. Kyseessä ovat kaksi eri jäsenhakemusta.

Linkki puolueen jäsenyyden hakemiseen

Turun Perussuomalaiset ry:n kannatusjäseneksi hyväksyminen ei edellytä puolueen jäsenyyttä, mutta äänioikeus yhdistyksessä edellyttää myös Perussuomalaiset rp:n jäsenyyden.

Yhteystietomuutokset

Yhdistys pyytää jäseniä ilmoittamaan postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen vaihtumisista viipymättä. Tietojen ajantasaisuudesta on hyötyä sekä yhdistykselle että jäsenille.

Jäsenrekisteriseloste

Jäsentietojen käsittelyssä sovelletaan henkilötietolakia. Lain edellyttämä rekisteriseloste löytyy tämän linkin kautta. Rekisteriseloste kirjoitettiin 18.12.2015 ja se hyväksyttiin Turun Perussuomalaiset ry:n hallituksen kokouksessa 17.1.2016.