Turun Perussuomalaiset tiedottaa syyskokousvalinnoista

Turun Perussuomalaiset järjesti yhdistetyn kevät- ja syyskokouksensa lauantaina 21. marraskuuta Turun Kristillisellä opistolla ilman draamaa.

Kevätkokous myönsi odotetusti vastuuvapauden vuoden 2019 hallitukselle. Tästä vain runsaan tunnin päästä syyskokous valitsi yksimielisesti puheenjohtaja Jyrki Ålandin jo kolmannelle perättäiselle puheenjohtajakaudelleen.

Kuntavaalivuoden 2021 hallituksen jäseniksi syyskokous valitsi jatkamaan Kasper Holtarin, Joni Laakson, Pirjo Lammen, Hannele Al-Hamzawin, Rami Mattilan sekä Jouko Laakson. Uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin Alice Girs, Laura Kaarniharju, Rami Ruohonen sekä Kimmo Terho.

Yhdistyksen puheenjohtaja on äärimmäisen tyytyväinen siihen, että hallitustyöskentelyyn oli tälläkin kertaa runsaasti ehdokkaita. Vaalituloksen saamiseen meni oma aikansa, mutta kaikki määräajassa annetut äänet laskettiin. Hallituksen jäsenten vaalin jälkeen syyskokous valitsi Turun Perussuomalaisille omaksi, ensimmäiseksi pormestariehdokkaakseen Mikael Miikkolan.

Jyrki Åland muistuttaa, että tuleva kevät on Turun ja turkulaisten osalta äärimmäisen merkittävä. ”Liian kauan kuntavaaleissa on nähty laskevia äänestysprosentteja ja turkulaiset eivät enää vaivaudu äänestämään, koska kuntalaisen ääni ei ole tähän mennessä kuulunut äänestystuloksissa. Turun Perussuomalaiset tulee tarjoamaan Turun poliittiselle kartalle vastuullisen muutoksen, jossa turkulaista veronmaksajaa kuunnellaan ja kunnioitetaan herkällä korvalla.”

Turun Perussuomalaisten tavoite on olla kevään 2021 kuntavaalien jälkeen Turun suosituimman puolueen lisäksi kaupungin suurin puolue.

Lisätietoja: Turun Perussuomalaiset ry:n puheenjohtaja Jyrki Åland, puh. 044 286 4782

Kirjoitettu 21.11.2020