Toimintasuunnitelma vuodelle 2014

Suunnitelma on hyväksytty yhdistyksen syyskokouksessa 2.10.2013.

1. Teemme perussuomalaista politiikkaa Turussa. Pyrimme lisäämään tunnettavuuttamme ja jäsenmääräämme. Yhdistys järjestää vuoden aikana useita kansalaistapaamisia, joissa äänestäjät pääsevät ilmaisemaan mielipiteensä ja näkemyksensä. Eri tapahtumissa pyrimme hankkimaan lisää jäseniä.

2. Pyrimme lisäämään avoimuutta päätöksenteossa. Pidämme huolen siitä, että kaupunkilaisille tiedotetaan tarpeen mukaan, mitä Perussuomalaiset ovat kaupungin eri elimissä tehneet.

3. Pyrimme paikallisyhdistyksen hallituksen ja valtuustoryhmän välillä tiiviimpään yhteistyöhön. Paikallisyhdistyksen hallitus toteaa hyväksi avaukseksi valtuustoryhmän pj:n kutsumisen yhdistyksen hallituksen kokouksiin. Yhteistoiminnan jatkaminen ja sen syventäminen edesauttaa Perussuomalaisten aseman vankistamista Turun poliittisessa kentässä.

4. Pyrimme vaikuttamaan alueellisten asioiden hoitoon Varsinais-Suomessa piirijärjestön kautta.

5. Pyrimme tavoittelemaan oikeudenmukaisemman toimintarahan saamista puolueelta.

6. Pyrimme saamaan vuonna 2014 järjestettäviin Euroopan parlamentti- sekä seurakuntavaaleihin ehdokkaiksi yhdistyksen jäseniä. Pyrimme tukemaan ehdokkaita ja ehdokaskandidaatteja mahdollisuuksien mukaan. Lisäksi valmistautuminen vuoden 2015 eduskuntavaaleihin alkaa toimintasuunnitelmavuoden (2014) aikana.

Kirjoitettu 2.10.2013