Taisto Penttilästä V-S piirin 3. vpj.

Turun Perussuomalaiset ry:n hallituksen jäsen ja Turun kaupungin varavaltuutettu Taisto Penttilä valittiin Perussuomalaisten Varsinais-Suomen piirin kolmanneksi varapuheenjohtajaksi yksimielisesti piirihallituksen järjestäytymiskokouksessa Kaarinassa tänään 10.1.2016.

Penttilä on aiemminkin kuulunut Perussuomalaisten Varsinais-Suomen piirihallitukseen, mutta ei ole ennen toiminut piirin varapuheenjohtajana. Viime vuoden piiripuheenjohtajistossa ei ollut yhtäkään turkulaista.

Tänään 10.1. pidetyssä piirihallituksen kokouksessa tehtiin muitakin turkulaisiin kohdistuneita henkilövalintoja: Turun Perussuomalaiset ry:n hallituksen jäsen ja kaupunginvaltuutettu Pirjo Lampi valittiin uutena jäsenenä piirin työvaliokuntaan, minkä lisäksi Turun Perussuomalaiset ry:n uusi puheenjohtaja Tuomas Tähti nimitettiin piirin tapahtumatoimikunnan jäseneksi.

Perussuomalaisten V-S piirin 1. vpj.:ksi valittiin Lauri Heikkilä Marttilasta ja 2. vpj.:ksi Tuija Ketonen Loimaalta. Piirisihteerinä jatkaa Sirkku Saarinen ja piirin taloudenhoitajana jatkaa Hannes Heikkilä.

Kirjoitettu 10.1.2016