Lähde ehdokkaaksi maakuntavaaleihin!

Maakuntavaalien ehdokasasettelu on käynnistynyt. Suomessa eletään nyt historiallisia hetkiä ja paineita tulee joka suunnalta. Esillä ovat kaiken aikaa suuret kysymykset kuten maahanmuutto, terrorismi, EU:n integraatio, köyhyys, sote ja valinnanvapaus sekä maakuntien tulo poliittiseen päätöksentekoon. Koskaan aikaisemmin ei ole Suomen kansa tarvinnut perussuomalaisia arvoja kuin NYT.

Maakuntavaalit piti alun perin pitää presidentinvaalien yhteydessä. Hallitus päätti neuvottelussaan 5.7.2017 jatkaa sote- ja maakuntauudistusta siten, että uudistus tulee voimaan 1.1.2020 alkaen ja maakuntavaalit järjestetään lokakuussa 2018.

Valmistautuminen vaaleihin kannattaa siis aloittaa jo hyvissä ajoin. Aikaa on ruhtinaallisesti ja tässä on hyvä hetki hankkia poliittista pääomaa, niin sosiaalisessa mediassa, mielipidekirjoituksilla, kannanotoilla, osallistumalla tapahtumiin ja olemalla esillä (läsnä) sekä kuunnella äänestäjiemme murheita. Kaikki tämä ennakkotyö sataa ääninä, niin ehdokkaalle kuin myös puolueelle. Meillä on perussuomalaisissa nyt nostetta ja kannatuksemme on nousujohteinen. Otetaan yhdessä siitä kaikki hyöty irti.

Mikäli et vielä ole tehnyt päätöstä osallistumisesta maakuntavaaleihin, niin nyt on oikea aika. Tämä on avoin kutsu ehdolle tulemisesta. Hyvät Turun Perussuomalaiset, älkää kysykö, mitä perussuomalainen puolue aikoo teidän eteenne tehdä, vaan mitä me yhdessä voimme tehdä paremman huomisen eteen! Tiedän, että monet ajattelevat ”miten minä voin vaikuttaa asioiden kulkuun?” – olemalla mukana! Niin ehdokkaana kuin vaalityöntekijänä. Nyt meitä kaikkia tarvitaan.

Mukana oleminen lähtee pienistä asioista. Voit kertoa halukkuudestasi sähköpostilla jyrki.ooland[at]jippii.fi, eikä tällainen perinteitä rakastava mies myöskään kavahda soittoasi p. 044-2864782.

Jyrki Åland
Turun Perussuomalaisten vaalipäällikkö