Tapahtuma: Jussi Halla-aho Turun Eurooppa-foorumissa 31.8. klo 12.30-14

31.8.2019 klo 12:30 - 14:00

Turun Perussuomalaiset on mukana Turun Eurooppa-foorumissa ajalla 29.-31.8.2019, jossa tarjoamme EU-kriittistä näkökantaa ja sanomaa vastavoimana haitalliselle liittovaltiokehitykselle. Löydät meidät Turun pääkirjaston piha-alueen Eurooppatorilta.

Lauantaina 31.8. perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho osallistuu tapahtuman puoluepaneeliin kello 12.30-14 Vähätorin tapahtumalavalla. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tilaisuuteen. Jos et pääse itse paikalle, niin paneelia on mahdollista seurata livelähetyksenä osoitteesta www.europeforum.fi/live. Tallenteet ovat katsottavissa samassa osoitteessa myös aina lähetysten jälkeen.

Turun Eurooppa-foorumissa on myös käytössä mobiilisovellus, jonka kautta voit kommentoida EU-asioita, esittää puhujille kysymyksiä ja osallistua keskusteluun, vaikka et pääsisikään paikalle. Sovellus löytyy sovelluskaupoista nimellä Turun Eurooppa-foorumi, ja se toimii Android, iOS- ja Windows-laitteilla. Sovelluksen voit ladata myös tapahtuman sivujen kautta: www.europeforum.fi/app

Turun Eurooppa-foorumin verkkosivut: http://www.europeforum.fi/

Kartta latautuu...